dijous, 12 de desembre del 2013

Les fades Rita i Laia

Fa molt i molt de temps en un jardí d' una casa de muntanya hi vivien unes fades que es deien Rita i Laia.
Un dia va passar que es van transformar en nenes.

No els agradava ser nenes pera això van anar a Austràlia perquè el tiet de la Rita els hi solucionés tot. El tiet va preparar una poció. Una granota del tiet de la Rita va saltar i va tirar la poció al terra. ALE FUM!  i va sortir fum. El fum es va anar escampant i escampant fins que de sobte es van adonar que s'anaven fent petites.

I van tornar a ser fades i van tornar a casa ben contentes.

Laia i Rita

10 comentaris:

  1. M'ha agradat molt el conte. Com l'heu fet? És maco.

    Nour

    ResponElimina
  2. M'ha semblat molt màgic.

    Miquel

    ResponElimina
  3. M'ha agradat perquè el dibuix és molt bonic.

    Max

    ResponElimina
  4. Us ha quedat fantàticament bé!
    Clara

    ResponElimina
  5. És molt bonic però que molt bonic.
    Berta

    ResponElimina
  6. A mi m'ha agradat perquè els personatges són divertits. M'ha agradat molt, molt i molt!!!!!!!!!!! La història és molt maca i m'ha encantat.
    Martina.

    ResponElimina
  7. M'han encantat molt els vostres comentaris. Gràcies nens i nenes

    ResponElimina
  8. Gràcies pels comentaris. Són molt macos.
    Rita

    ResponElimina
  9. Us ha quedat el dibuix molt bonic i el conte
    també.

    ResponElimina