dijous, 12 de desembre del 2013

Els extraterrestres i el meteorit


Fa 500 anys al planeta  Mart hi vivien uns extraterrestres que es deien Jordi i Lídia. Un dia mentre feien de turistes a la Terra en va passar una de grossa.

En Jordi i la Lídia van sentir un PUM!. Van anar a veure què era el soroll. Van córrer cap a Mart i van descobrir un gran forat. Havia caigut un meteorit al costat de casa seva. En Jordi i la Lídia es van acostar al meteorit i el meteorit els va preguntar:
- És Venus això?
- No- van respondre en Jordi i la Lídia.
- Doncs adéu! Però primer us ajudaré a tapar el forat.

I el meteorit se'n va anar. I conte contat, aquest conte s'ha acabat.

Dúnia i Laura

9 comentaris:

  1. M'ha agradat perquè els noms eren guais.

    Ponç

    ResponElimina
  2. Aquest dibuix és molt bonic.

    Joel

    ResponElimina
  3. Que bonics són el conte i el dibuix!

    Yvette

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt perquè és de l'espai.

    MIQUEL

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt perquè el conte és molt interessant.

    Martina

    ResponElimina
  6. És divertit i és molt bonic i també es maco.

    Berta

    ResponElimina
  7. Moltes gràcies a tots i totes!!!!!!!!

    Laura



    ResponElimina
  8. Jo m'ho vaig passar molt bé escrivint el conte i crec que la Laura també!

    ResponElimina
  9. Menys mal que no els hi va caure al cap!

    Alèxia

    ResponElimina