dimarts, 17 de desembre del 2013

El drac que es menjava la Torre Eiffel


Hi havia una vegada a París un drac que es menjava la Torre Eiffel.

La gent estava desesperada. Un dia un nen que es deia Joan va tenir una idea. A dalt d'una muntanya hi vivia un bruixot. I el nen tot convençut hi va anar i li va dir:
- Em dones una poció?
Ell li va dir que sí. Llavors va agafar un pèl de gat, una berruga de gripau, una llengua de serp i un tros de lluna. Finalment li va donar la poció. En Joan li va dir gràcies i se'n va anar.

I quan el drac estava dormint en Joan li va donar la poció. Quan el drac es va despertar va començar a menjar verdures i des d'aquell dia la gent va poder tornar a veure la Torre Eiffel.

Aina i Yada

6 comentaris:

  1. Ens ha agradat molt el conte perquè surt un drac que menja ferro i també un bruixot que prepara una poció.

    Rodri i Pol

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic contenta que us hagi agradat la història.

      Elimina
  2. M'ha agradat perquè li donaven una poció i també parlava de la torre Eiffel i també i havia un drac. Ènia

    ResponElimina
  3. Aquest conte m'ha fet recordar quan vaig pujar a la Torre Eiffel.

    Laura

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ha agradat que hagis pujat a la torre Eiffel, i que
      t'hagi agradat la història.

      Elimina