dijous, 12 de desembre del 2013

La gran cursa de cavalls


Fa un parell de setmanes un nen que és deia Marc i una nena que es deia Paula estaven a la granja amb el seu cavall Tintín. Els seus pares estaven molt contens. Anaven a una gran competició de cavalls amb en Tintín.

En Marc i la Paula estaven molt emocionats. En Tintín estava molt preparat.Va començar la cursa. Un cavall trampós li va donar un cop de peu però en Tintín va resistir. El  cavall  trampós es deia Albert. En Tintín els va avançar a  tots. Estava a punt d'arribar a la meta. L'Albert el va avançar però en Tintín va córrer molt i va guanyar la cursa. Li van donar una copa i en Marc i la Paula van estar molt contents.

I conte contat, el conte s'ha acabat.

Martina i Miquel

8 comentaris:

  1. Martina i Miquel,
    Com se us ha passat pel cap aquesta idea perquè m'ha encantat. Tinc ganes de que m'ho expliqueu. Dúnia

    ResponElimina
  2. Els personatges eren molt macos.

    Rita

    ResponElimina
  3. La idea dels cavalls era meva perquè m'agraden molt. La idea d'en Miquel era la cursa de cavalls. Estem molt contents que t'hagi agradat. Moltes gràcies pel comentari.

    Martina

    ResponElimina
  4. Gràcies, Rita. Tu també dibuixes molt bé.

    Martina

    ResponElimina
  5. Us ha quedat fantàstic i, quina curiositat! Li poseu Tintín.
    Clara

    ResponElimina
  6. És un conte molt bonic.
    Berta

    ResponElimina
  7. En Marc i la Paula van pujar al mateix cavall?

    Laura

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Laura van pujar al mateix cavall.


      Martina

      Elimina